7 چیزهایی که باید در مورد ایمن ماندن بدانید با شروع اقدامات قفل کردن ، باید بدانید
نوشته شده توسط : amir

ا شروع به بالا آمدن قفل ها در انگلستان ، رعایت نکاتی برای حفظ ایمنی و جلوگیری از شیوع مجدد COVID-19 بیش از هر زمان دیگری مهم است.

با شل شدن وسایل قفل ، از جمله بازگشایی مغازه ها و میخانه های غیر ضروری ، بسیاری از افراد از این فرصت استفاده کرده و به خیابان اصلی بازگشتند. بنابراین ما می خواستیم هفت چیز را که همه باید درباره ایمن ماندن در هنگام کم شدن وسایل قفل کردن بدانند ، به اشتراک بگذاریم. امیدواریم این نکات شما را با آخرین توصیه های کلیدی و اطلاعاتی که برای ایمن نگه داشتن شما و عزیزانتان نیاز دارید ، به روز نگه دارید.

 


1. شستشوی طبیعی و مناسب دست
در ابتدای شیوع COVID-19 ، تأکید زیادی بر شستن دستها ، و دلیل خوبی وجود داشت. شستن دست یکی از ساده ترین راه هایی است که می توانیم از خود و دیگران در برابر COVID-19 محافظت کنیم. شستن کامل دستها با آب و صابون ، آثار ویروس را از بین می برد و مانع از انتشار آن به سطوحی که لمس می کنیم و همچنین صورت و دهان می شود.

چنانچه بخواهیم از شیوع غیرضروری COVID-19 و شیوع بیشتر ویروس در جمعیت جلوگیری کنیم ، در حال حاضر چنین بهداشت شخصی اساسی از اهمیت بیشتری برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه شستن دست ها لطفا به وب سایت NHS مراجعه کنید


نحوه تمرین شستشوی مناسب دست
2. وقتی نمی توانید معاشرت کنید دهان و بینی خود را بپوشانید
استفاده از ماسک صورت در ملا public عام اکنون برای افرادی که در انگلیس با اتوبوس ، قطار ، کشتی یا هواپیما مسافرت می کنند یکی از ضروریات آنها شده است (به غیر از چند مورد استثنا، که می توانید در اینجا پیدا کنید). این یک اقدام احتیاطی است که به سرعت انتقال COVID-19 در حمل و نقل عمومی و اماکن عمومی کمک می کند. ما همچنین توصیه می کنیم در هر موقعیتی که در خانه هستید از ماسک صورت استفاده کنید و نمی توانید حداقل 1 متر از افراد خارج از حباب خانواده دور شوید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از روکش داخلی لطفا به این موارد مراجعه کنید:

چه زمانی و چگونه از ماسک استفاده کنیم (سازمان بهداشت جهانی)
نحوه پوشیدن و ایجاد پوشش صورت (بهداشت عمومی انگلستان)
3. از حمل و نقل عمومی در جایی که می توانید خودداری کنید
حمل و نقل عمومی به دلیل مجاورت و سطح مشترک آن را به مکانی مناسب برای انتشار ویروس ها تبدیل کرده است ، بنابراین سعی کنید از استفاده از اتوبوس ، قطار و لوله در هر زمان ممکن با پای پیاده یا با دوچرخه خودداری کنید و سفرهای غیر ضروری را انجام ندهید. به نظر می رسد با بالا بردن قفل غیرضروری و محدود کننده باشد ، اما همانطور که از داده ها می دانیم ویروس هنوز در جمعیت است ، بنابراین محدود کردن حمل و نقل عمومی احتمال آلوده شدن به ویروس را کاهش می دهد و باعث گسترش آن حتی بیشتر می شود. علاوه بر این ، ورزش هایی مانند دوچرخه سواری و پیاده روی بیشتر از سلامت کلی فرد برتر است ، بنابراین یک برد است!

4- از تمام علائم COVID-19 آگاه باشید
دولت انگلیس رسماً اظهار داشت كه سه علامت COVID-19 وجود دارد. تب ، سرفه مداوم و از دست دادن بو و طعم (کم خونی). اما آیا می دانید طبق مطالعه علائم COVID ، 19 علائم مرتبط با COVID-19 را شناسایی کردیم؟ به نظر می رسد زیاد است ، اما دانستن همه علائم احتمالی مهم است زیرا اگر شما یا کسی که می دانید با یکی از این موارد روبرو هستید ممکن است شما باشید یا مبتلا به COVID باشید بنابراین باید در خانه بمانید.

مهمترین مواردی هستند که در دو روز اول به طور مکرر ظاهر می شوند ، که می تواند با عوامل دیگر اشتباه شود. اینها شامل سردرد ، گلودرد و دردهای عضلانی است. علائم کلاسیک مورد تأیید NHS معمولاً در روزهای 3-4 رخ می دهد ، اگرچه تنوع زیادی وجود دارد. لیست کامل علائم (تقریباً در میزان پیش آگهی بیماری) است:

از دست دادن بو / چشایی
سرفه مداوم
خستگی
از دست دادن اشتها
بثورات پوستی
کندوها
حرارت
درد شدید عضلانی
تنگی نفس
اسهال
توهم
درد شکم
درد قفسه سینه
صدایی خشن
چشم درد
گلودرد یا گلودرد
حالت تهوع یا استفراغ
سردرد
سرگیجه یا سرگیجه خفیف
اگر این علائم را دارید ، توصیه می کنیم ضمن اینکه منتظر آزمایش می شوید ، از خود انزوای شدید استفاده کنید تا بفهمید به COVID-19 آلوده اید یا نه. از کاربران برنامه COVID Study Symptom دعوت می شود در صورت شروع به ثبت نام ، به دلیل اینکه بعد از قبلاً به عنوان سالم بودن ، احساس بیماری نمی کنند ، آزمایش شوند.

5- خود را در خانه معاینه کنید
اگر مطمئن نیستید که برخی از این علائم را دارید یا خیر ، روش های ساده ای وجود دارد که می توانید خود را در خانه آزمایش کنید. مواردی که می توانید از خود بپرسید شامل موارد زیر است:

آیا می توانید پایه های خاصی از کابینت ها مانند قهوه ، پوست پرتقال یا نعناع را حس کنید؟ اگر در بوییدن آنها مشكل دارید ، می توانید از بین رفتن چشایی یا بویایی از علائم اصلی COVID-19 را نشان دهید.
آیا شما دما دارید؟ می توانید با استفاده از دماسنج در خانه خود را آزمایش کنید یا احساس پوست در لمس را بررسی کنید.
آیا بثورات پوستی دارید؟ یکی از علائم اولیه COVID-19 بثورات پوستی است ، توصیه می شود روزانه بدن ، به ویژه سینه یا پشت و انگشتان پا را بررسی کنید.
به علائم بسیار غیرمعمول خود توجه کنید. به عنوان مثال ، اگر هرگز از سردرد رنج نمی برید - مشکوک تر از این خواهد بود که اگر مرتباً رنج می برید.
6. از مدت دوام COVID-19 آگاه باشید
داده ها از

این برنامه به ما نشان می دهد که به طور متوسط ​​10-12 روز طول می کشد تا احساس بهتری داشته باشند. و می بینیم که تعداد قابل توجهی از افراد علائمی را گزارش می کنند که می توانند بسیار بیشتر از آن باقی بمانند ، در بعضی موارد به مدت 30 روز یا بیشتر از هر 20 نفر یک نفر. بسیاری از مبتلایان به طولانی مدت با روزهایی که احساس خوبی دارند ، برمی گردند و امید بهبودی به آنها می دهند. این ایده که COVID فقط چند روز طول می کشد و مانند یک آنفلوانزای فریبنده است ، داشتن آگاهی از اینکه احساس بد می تواند مدت زیادی طول بکشد مهم است تا اطمینان حاصل کنیم که انتظار نداریم خودمان و دیگران احساس خیلی خوبی داشته باشیم و مردم را ترغیب کنیم در خانه بمانند تا حالشان بهتر شود!


توزیع مدت زمان علائم COVID-19 در بین کاربران برنامه COVID مطالعه
7. خطرات خود را بشناسید - با توجه به داده ها!
داده های ما از نزدیک به 3 میلیون کاربر از برنامه COVID Study Symptom نشان داد که افراد مسن ، چاق ، افرادی که از قبل بیماری ریوی یا قلبی عروقی یا دیابت دارند ، در معرض بالاترین خطر رسیدن به بیمارستان با COVID-19 هستند.

تیم تحقیقاتی ما بر روی سه گروه "مثبت" COVID که به احتمال زیاد یا به احتمال زیاد به ویروس کرونا آلوده شده اند متمرکز شده است - کسانی که آزمایش مثبت ویروس عروق را گزارش کرده اند ، کسانی که خود را به عنوان COVID-19 معرفی کرده اند) و افرادی که به احتمال زیاد مبتلا به COVID-19 هستند خوشه های خاصی از علائم (COVID محاسبه می شود) - برای دیدن اینکه آیا ارتباطی بین احتمال بستری شدن در بیمارستان با علائم شدید COVID-19 و هر بیماری زمینه ای وجود دارد یا خیر.

این در حال حاضر بزرگترین مطالعه بررسی عوامل خطر موثر بر بستری شدن در بیمارستان از COVID-19 است. این یافته ها از چندین مطالعه کوچک قبلی پشتیبانی می کند که نشان می دهد افراد مبتلا به دیابت ، بیماری قلبی و فشار خون ، بیماری کلیوی و سایر بیماری های طولانی مدت و افراد بالای 70 سال در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به COVID-19 هستند. سیگار کشیدن نیز تأثیرات منفی کمتری داشت. یافته ها به صورت پیش چاپ در medRxiv در دسترس است و برای بررسی و انتشار توسط همکاران به یک مجله علمی برجسته ارسال شده است.

دانستن ارتباط بین ویروس کرونا و این شرایط موجود مانند دیابت و چاقی به سرزنش یا برنامه ریزی یا ایجاد رعب و وحشت بستگی ندارد: بلکه اطمینان از محافظت از افراد در معرض خطر و مراقبت های لازم در صورت بیماری است. . اگر در یکی از این گروه ها قرار می گیرید ، توصیه می کنیم که به قوانین سخت گیرانه اجتماعی ادامه دهید و هنگام بیرون رفتن به مکان های عمومی مانند فروشگاه هایی که اکنون باز هستند مراقب باشید.

لطفا روزانه گزارش دهید ، حتی اگر سالم هستید
برنامه COVID Study Symptom به ما کمک می کند تا شیوع ویروس را در جوامع ردیابی کرده و کانون های احتمالی را زودتر شناسایی کنیم. هنگامی که برنامه را بارگیری کردید ، بررسی و ثبت وضعیت سلامتی خود ، چه احساس خوبی دارید و چه علائم COVID-19 را تجربه می کنید ، کمتر از یک دقیقه طول می کشد. در حال حاضر تقریبا 4 میلیون نفر در سراسر انگلیس ، ایالات متحده و سوئد از این برنامه برای نظارت بر سلامتی خود و ارائه اطلاعات حیاتی در زمان واقعی در مورد انتشار ویروس کرونا استفاده می کنند ، اما هرچه تعداد بیشتری از افراد از این برنامه استفاده می کنند ، بهتر است. لطفاً روزانه سلامتی خود را ضبط کنید و به اشتراک بگذارید همچنین با دوستان ، خانواده و جامعه گسترده شما.





:: برچسب‌ها: درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: